BASIS CURSUS DIGITALE FOTOGRAFIE

Je bent in het bezit van een digitale camera: spiegelreflex of compact camera, waarbij je de mogelijkheid hebt om sluitertijd en diafragma handmatig in te stellen. Dit zijn camera's die kennis van fotografie en techniek vereisen om meer dan een goede doorsnee foto te maken.
Heb je de bediening van de camera nog niet onder de knie en mis je de nodige basis kennis fotografie, dan bieden wij de oplossing met deze basis cursus digitale fotografie. 
We gaan in kleine groepen, maximaal 6 personen, aan de slag met sluitertijd, diafragma, iso, belichting, scherpstelfuncties, witbalans enz.
Dit technisch inzicht heb je nodig om een stap verder te gaan en de foto te maken die net even iets meer heeft. Prettig om naar te kijken en goed van opbouw.
Hierbij maken we gebruik van de volgende creatieve aspecten: standpunt, plaats van het onderwerp, formaat, blikrichting, kleur, patronen enz.
We brengen dit alles tijdens de les in praktijk, wat het leerproces ten goede komt.
De les wordt afgesloten met een thuisopdracht die we de volgende les gezamenlijk bekijken en bespreken.

De cursus bestaat uit 5 lessen van elk 2 uur, waarvan 4 lessen theorie en 1 middag praktijk. De lessen vinden plaats op:
Groep A: op donderdagavond  (19.30 - 21.30 uur). De praktijkles op zaterdagmiddag ( 14.00 - 16.00 uur)

Kosten voor deze cursus bedragen: 95,- euro.
Je krijgt de les als pdf-file per email thuis gestuurd, zodat je alles nog eens rustig kunt nalezen.
En een kop koffie of thee is bij de prijs inbegrepen.

Data:

Basis: 21/01, 04/02, 18/02, 03/03, 12/03, - 2016.

Wil je je inschrijven voor deze cursus? Ga dan naar het inschrijfformulier