DIGITALE FOTOBEWERKING

Adobe Photoshop Elements is een fotobewerkingsprogramma, voor de beginnende en gevorderde fotograaf. Betaalbaar en met voldoende mogelijkheden om foto's te organiseren, bewerken en te delen. In de cursus gaan we gebruik maken van Photoshop Elements 14. Het is echter ook mogelijk om met versie 11/12/ of 13 de cursus te volgen. Lees verder:

BASIS CURSUS DIGITALE FOTOGRAFIE

Je bent in het bezit van een digitale camera: spiegelreflex of compact camera, waarbij je de mogelijkheid hebt om sluitertijd en diafragma handmatig in te stellen. Dit zijn camera's die kennis van fotografie en techniek vereisen om meer dan een goede doorsnee foto te maken.
Heb je de bediening van de camera nog niet onder de knie en mis je de nodige basis kennis fotografie, dan bieden wij de oplossing met deze basis cursus digitale fotografie. Lees verder:

VERDIEPINGSCURSUS

Je hebt inmiddels geleerd hoe je op een creatievere manier kunt fotograferen. Je kent je camera al aardig en je kunt enige invloed uitoefenen op het resultaat. In de verdiepingscursus ga je de technische mogelijkheden van je camera verder uitdiepen maar ook op een meer inhoudelijke manier toepassen.

We gaan aan de slag met thema's als: landschap-, portret-, macro- en zwartwitfotografie. Hierbij maken we gebruik van de vele creatieve functies en mogelijkheden van de digitale camera, zoals:bracketing HDR-opnames maken, flitsen en beeldstijlen. Lees verder: